Uložení čísla zásilky do Shoptetu a změna stavu objednávky v Shoptetu

Toto je prémiová funkce.

Po odeslání dat dopravcům se automaticky zapíše číslo zásilky k objednávce do Shoptetu a popř. se v Shoptetu změní stav objednávky.

Tuto funkci využijete i v případě, že expedujete zásilky třeba z Pohody nebo FlexiBee, ale chcete data o zásilkách ukládat také k objednávkám do Shoptetu.

Nastavení zápisu dat do Shoptetu

Komunikaci se Shoptetem nastavíte v menu Nastavení/Automaty. Zadáte adresu svého e-shopu v Shoptetu a přihlašovací údaje do Shoptetu. Pak kliknete na Test připojení. Ověří se připojení do Shoptetu a načtou se všechny stavy objednávek ze Shoptetu, které tam máte definované (systémové + uživatelské).

Pokud stav objednávky po odeslání dat nechcete v Shoptetu měnit, tak seznam se stavy necháte prázdný a nebo ho nastavíte na Neměnit stav objednávky, to je stejné.

Zápis dat do Shoptetu, pokud expedujete z Pohody

Pokud expedujete z Pohody a chcete zapisovat číslo zásilky a stav objednávky do Shoptetu, tak číslo objednávky ze Shoptetu musí být v Pohodě uvedeno v poli Číslo obj. (u faktur) nebo v poli Doklad (u objednávek).

Zápis dat do Shoptetu, pokud expedujete z FlexiBee

Pokud expedujete z FlexiBee a chcete zapisovat číslo zásilky a stav objednávky do Shoptetu, tak číslo objednávky ze Shoptetu musí být ve FlexiBee uvedeno v poli Číslo objednávky (u faktur) nebo v poli Číslo došlé (u objednávek).

Obsah