Nahrávání štítků za vybrané období

Pokud potřebujete zpětně nahrát vytvořené nebo vytisknuté nebo odeslané štítky za konkrétní dny, tak Balíkobot umožňuje nahrát a zobrazit štítky podle zadaného časového období. Tuto možnost najdete nad hlavní tabulkou pod záložkou Nahrávání štítků.

Zde si vyberete:

  • agendu, ze které chcete štítky nahrát (objednávky, faktury atd.),
  • filtr štítků, který vás zajímá (vytvořené štítky, odeslané štítky atd.),
  • časové období, které vás zajímá (dnešní den, týden atd.).

Pak kliknete na Nahrát štítky. Z databáze Balíkobotu se vyberou štítky odpovídající zadaným kritériím a k těmto štítkům se ze zdrojového systému (Pohoda, FlexiBee atd.) „dotáhnou“odpovídající doklady.

Nahrané štítky můžete potom v tabulce dále filtrovat přes filtr dokladů nad hlavní tabulkou.

Pozor na Shoptet

U Shoptetu je trochu zrada – Shoptet neumí do Balíkobotu poslat konkrétní doklady pro konkrétní štítky. Umí posílat pouze doklady za vybrané časové období.

Nahrávání štítků ze Shoptetu tedy funguje následovně:

  • V záložce Nahrávání štítků si zvolíte štítky vytvořené za časové období (třeba dnešní den) a kliknete na Nahrát štítky.
  • Balíkobot nahraje ze Shoptetu objednávky za časové období, které máte nastavené na záložce Nahrávání dokladů. Tím se do Balíkobotu nahrají objednávky, které byly v Shoptetu vytvořené za toto časové období.
  • Balíkobot spáruje štítky z balíkobotí databáze s objednávkami ze Shoptetu.

Pokud je to tak, že máte štítek vytvořený např. 16.12.2020 a objednávka v Shoptetu je vytvořená také 16.12.2020, tak se vše spáruje.

Pokud ale máte štítek vytvořený např. 16.12.2020 a objednávka v Shoptetu je vytvořená třeba 9.12.2020, tak výše zmíněný postup skončí chybou, protože objednávka k tomuto štítku se ze Shoptetu „nenatáhne“, protože není vytvořená 16.12.2020.

V tomto případě musíte tedy na záložce Nahrávání dokladů rozšířit časové období pro objednávky ze Shoptetu na 9.12.2020 – 16.12.2020. Potom se znovu přepnete do záložky Nahrávání štítků a kliknete na Nahrát štítky. Pak už se objednávka ze Shoptetu nahraje a správně se spáruje se štítkem.

Příklad 1 – přehled štítků vytvořených za dnešní den

  • V záložce Nahrávání štítků si zvolím štítky vytvořené v období za dnešní den.
  • Kliknu na Nahrát štítky.
  • V tabulce se zobrazí štítky vytvořené za dnešní den.

Příklad 2 – přehled štítků odeslaných za dnešní den

  • V záložce Nahrávání štítků si zvolím štítky odeslané v období za dnešní den.
  • Kliknu na Nahrát štítky.
  • V tabulce se zobrazí štítky, ke kterým byla dnes odeslaná data.

Příklad 3 – přehled štítků vytvořených za dnešní den bez odeslaných dat

  • V záložce Nahrávání štítků si zvolím štítky vytvořené v období za dnešní den.
  • Kliknu na Nahrát štítky.
  • V tabulce se zobrazí štítky vytvořené za dnešní den.
  • Ve filtru nad hlavní tabulkou si zaškrtnu volbu Neodeslané zásilky.
  • V tabulce se zobrazí štítky, které byly vytvořené za dnešní den, ale nemají odeslaná data.
Obsah