Změna stavu objednávky v Shoptetu na základě stavu zásilky

Toto je prémiová funkce.

I když si uložíte číslo zásilky zpět do Shoptetu, tak Shoptet sám o sobě neumí automaticky kontrolovat stavy této zásilky, protože zásilka vznikla mimo Shoptet. Pole Stav zásilky bude vždy prázdné.

Stav zásilky lze tedy kontrolovat pouze v Balíkobotu, buďto přes automatickou kontrolu stavu zásilek a nebo v hlavní tabulce Balíkobotu u každé konkrétní zásilky přes tlačítka Stav zásilek a Sleduj.

V rámci prémiové funkce Automaty2 je možné na základě stavu zásilky změnit stav objednávky v Shoptetu. Pro každý stav zásilky si můžete zvolit stav objednávky, který se má k objednávce v Shoptetu nastavit. V okamžiku, když proběhne automatická kontrola stavu zásilek, tak se pro zkontrolované zásilky změní stavy objednávek v Shoptetu.

Tuto funkci využijete i v případě, že expedujete zásilky třeba z Pohody nebo FlexiBee, ale potřebujete na základě stavu zásilky měnit stav objednávky v Shoptetu. Viz nastavení pro Pohodu a nastavení pro FlexiBee.

Postup nastavení stavu objednávky v Shoptetu na základě stavu zásilky

  1. Nastavíte si komunikaci se Shoptetem a načtete si seznam stavů ze Shoptetu.
  2. Na záložce Nastavení/Automaty2 si z výklopného seznamu vyberete stav zásilky, pro který chcete provést změnu stavu objednávky v Shoptetu. Pokud pro vybraný stav zásilky nechcete stav objednávky v Shoptetu měnit, tak neděláte nic.
  3. Zaškrtnete si Další akce a vyberete si záložku Shoptet.
  4. Zvolíte si stav, do kterého se má nastavit objednávka v Shoptetu pro vybraný stav zásilky.
  5. Po ukončení nastavování pro vybraný stav zásilky kliknete na tlačítko Uložit nastavení pro daný stav zásilky.
  6. Pokračujete na bod 2. pro další stav zásilky, který vás zajímá.
Obsah