Nastavení dopravy a výdejních poboček v Shoptetu

Shoptet nemá v objednávce samostatné datové pole pro dopravu, veškeré informace o dopravě se ukládají do položek objednávky. Pro správné a automatické nastavení dopravců v Balíkobotu je proto potřeba využít mapování dopravců. Různé názvy dopravců a služeb ze Shoptetu se pak automaticky nastaví v Balíkobotu, není potřeba nic nastavovat ručně.

Mapování názvů dopravy z položky objednávky

1. Zjištění kódu dopravy ze Shoptetu

Kód dopravy v Shoptetu zjistíte v Nastavení/Doprava a platba/Způsoby dopravy. Rozkliknete si konkrétní dopravu a v adresním řádku uvidíte ID této dopravy. Na názvu dopravy nezáleží.

2. Nastavení mapování dopravy mezi Shoptetem a Balíkobotem

V Balíkobotu v menu Nastavení/Mapování dopravy si v tabulce dopravců a služeb najdete správný řádek, který odpovídá vašemu dopravci, a nastavíte:

  • kde hledat dopravu = v položkách dokladu
  • kód/název položky = zadáte text SHIPPING a kód dopravy ze Shoptetu, např.: SHIPPING13
  • hledat dopravu = zaškrtnout

Nesmíte zadat dva stejné kódy dopravy do různých řádků. Potom by párování nefungovalo.

3. Načtení dokladu do Balíkobotu

Při načtení objednávek ze Shoptetu do Balíkobotu se pak správně vyplní dopravce i služba.

Mapování výdejních poboček

Výdejní pobočky (pro Zásilkovnu, Uloženku, DPD Pickup a PPL ParcelShop) by se měly nastavovat automaticky, pokud jste si nastavili vlastní export ze Shoptetu.

Obsah