Odeslání dat dopravcům

Odeslat data dopravcům můžete buďto ručně pomocí tlačítka Odeslat data vpravo nad hlavní tabulkou a nebo pomocí prémiové automatické funkce Automatické odeslání dat dopravcům.

Data se hromadně odešlou pro všechny doklady, které:

  • mají vytvořený štítek a zároveň
  • nemají odeslaná data a zároveň
  • jsou zaškrtnuté v levém sloupci tabulky a zároveň
  • jsou viditelné na aktuální stránce.

Data dopravcům se dají odeslat pouze jednou, nikoli víckrát. Nemusíte se tedy bát, že při odeslání dat něco zkazíte. Klidně můžete do odeslání dat zahrnout i zásilky, které žádný štítek nemají (data se neodešlou) nebo které již byly odeslány dříve (data se neodešlou). Balíkobot si s těmito případy sám automaticky poradí.

Zásilku, u které jsou odeslaná data, nelze již později měnit – nelze smazat štítek, změnit parametry zásilky, změnit dopravce atd.

Odeslání dat je nevratné – nelze ho stornovat ani vrátit zpět. Pokud jste omylem odeslali data u zásilky, kterou nechcete fyzicky vyexpedovat, musíte si to vyřešit přímo s konkrétním dopravcem, aby zásilku stornoval. A pak se vám bude hodit funkce Totální smazání dat.