Toto je prémiová funkce.
Po odeslání dat dopravcům se automaticky zapíše číslo zásilky k objednávce do Shoptetu a popř. se v Shoptetu změní stav objednávky.
Tuto funkci využijete i v případě, že expedujete zásilky třeba z Pohody nebo FlexiBee, ale chcete data o zásilkách ukládat také k objednávkám do Shoptetu.
Nastavení zápisu dat do Shoptetu
Komunikaci se Shoptetem nastavíte v menu Nastavení/Automaty
. Zadáte adresu svého e-shopu v Shoptetu a přihlašovací údaje do Shoptetu. Pak kliknete na Test připojení
. Ověří se připojení do Shoptetu a načtou se všechny stavy objednávek ze Shoptetu, které tam máte definované (systémové + uživatelské).
Pokud stav objednávky po odeslání dat nechcete v Shoptetu měnit, tak seznam se stavy necháte prázdný a nebo ho nastavíte na Neměnit stav objednávky
, to je stejné.
Zápis dat do Shoptetu, pokud expedujete z Pohody
Pokud expedujete z Pohody a chcete zapisovat číslo zásilky a stav objednávky do Shoptetu, tak číslo objednávky ze Shoptetu musí být v Pohodě uvedeno v poli Číslo obj. (u faktur) nebo v poli Doklad (u objednávek).
Zápis dat do Shoptetu, pokud expedujete z FlexiBee
Pokud expedujete z FlexiBee a chcete zapisovat číslo zásilky a stav objednávky do Shoptetu, tak číslo objednávky ze Shoptetu musí být ve FlexiBee uvedeno v poli Číslo objednávky (u faktur) nebo v poli Číslo došlé (u objednávek).